wyszukiwanie zaawansowane
» » » » Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK

Opinie o produktach

Kategorie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK
Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK
Polecamy

Silnik 150 Zetka, Aston, CRS, TZR, GSR XCROSS JUNAK

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 14,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD lub FeDex - 14,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: 2462

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja Producenta 12 miesięcy

Cena: 1 549,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 1549 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Instrukcja podłączenia elektryki i montażu silnika na podstawie Rometa Zetki - GRATIS!

Oryginalny pionowy silnik firmy WM MOTOR do motorowerów takich jak:
Romet Zetka, Romet CRS, Aston, Barton TZR i inne.
Silnik o średnicy tłoka 62mm fabrycznie nowy wraz z osprzętem.

Silnik znormalizowany pod względem montażu w większości motorowerów..
Dodatkowym atutem jest dość prosty montaż w motocyklach wyposażonych seryjnie w silnik pionowy 125 - lub też 50cc które niejednokrotnie są zbudowane na tej samej ramie.
W niektórych modelach ( a dokładnie przy motorowerach o pojemności 49cc ) przy wymianie silnika są niezbędne minimalne korekty uchwytów mocowań - proszę nie mylić tego stwierdzenia z naruszaniem konstrukcji ramy !!!
Silnik jest konstrukcją jednocylindrową o pojemności 150cc posiadający moc max moc około 11KM przy 8000 obr i momentem 8 KN przy 7500 obr sprzężonym z pięcio biegową skrzynią za pomocą mokrego sprzęgła i zasilanych gaźnikiem PZ 27 ( w zestawie ).

Wielokrotnie padają pytania dotyczące elektryki, zastosowań w motorowerach z silnikiem poziomym więc staram się odpowiedzieć:

a) zamiana 125cc na 150 w oryginalnej ramie z silnikiem pionowym:
- z części elektrycznych możemy nic nie zmieniać. Regulator napięcia, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy może zostać z poprzedniego pojazdu - bez problemu uruchomimy na tym silnik.
Gdy jednak chcemy żeby wszystko było pod 150cc dołóżmy moduł zapłonowy, cewkę zapłonową i przekaźnik rozrusznika - gotowe zestawy są dostępne u nas

b) modyfikacje z 50cc

- z części elektrycznych proponujemy wymienić wszystko tj cewka WN, moduł zapłonowy, regulator napięcia, przekaźnik rozrusznika. Istnieje także możliwość montażu do ram z silnikami leżącymi bez większych przeróbek - proponuję posłużyć się rysunkiem technicznym z wymiarami naszego silnika który tu zamieściliśmy 

Zastosowania w pojazdach 50 125cc:
​ROMET ZETKA, ASTON, CRS, TZR YANKEE XCROSS GSR i wiele innych na ramach pionowych i poziomych
.
Oferowane "serducho" jest produktem firmy MORETTI która powoli ale stanowczo umacnia swoją pozycję na rynku oferując bardzo dobrej jakości części di jednośladów.
Nie ponosimy odpowiedzialności za samoistne przeróbki pojazdów i ewentualne konsekwencje wynikające z takich modyfikacji.
Gorąco zachęcamy do korzystania z serwisów lub warsztatów specjalizujących się w takich czynnościach


Na cylindrach brak nabitej pojemności  :)

W skład zestawu wchodzi:
- kompletny silnik wyregulowany gotowy do założenia
- pełna elektryka z rozrusznikiem
- cewka zapłonowa z fajką
- rozrusznik nożny
- dźwignia zmiany biegów
- dedykowany gaźnik do zasilania skuterów 150cc wraz z podkładkami
- zębatka zdawcza na wałku 20mm
- przerywacz kierunkowskazów

Silnik jest nowy gotowa do użycia.

Na silnik udzielana jest pisemna gwarancja na okres 12-miesięcy

 DANE TECHNICZNE SILNIKA:

 -SILNIK 4-SUW, 1 CYLINDER CHŁODZONY POWIETRZEM   

-MOC  około 11 KM/8,000obr/min

-ROZRUCH ELEKTRYCZNY CDI/NOŻNY

-SKRZYNIA MANUALNA 5-biegowa 
1-N-2-3-4-5

   
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 50 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Napisz recenzję

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl