Silnik biegowy Moretti BTS do motorowerów w rewelacyjnej cenie!!!
W pełni oryginalny produkt o fabrycznej pojemności 110cc ( kod silnika 152 ) z pełnym wyposażeniem
Silnik pasuje do większości motorowerów które są na naszym rynku np:
Fighter, Dafier, Sprint Junak Ws 50, GR 200 Zip Pro Romet Ogar, Ranger Classic, Łoś, Jolly
i inne dowolne pojazdy gdzie można zastosować taki silnik.
Wyposażony jest w mocniejszą prądnice - koniec z problemami z ładowaniem lub przygasającymi światłami !!!
Posiada manualną motocyklową czterobiegową skrzynią biegów.
W zestaw wchodzi:
- kompletny silnik ze skrzynią i sprzęgłem
- rozrusznik z przewodem
- osłona boczna na zębatkę zdawczą ( nie widoczna na zdjęciu )
- zębatka zdawcza 14Z
- kolektor ssący przystosowany do silników 125cc - powiększone wlot i wylot
- świeca zapłonowa
- niezbędne uszczelki i śruby
- dźwignia zmiany biegów
- dźwignia nożna rozrusznika
Poniżej zestawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania :
- Dlaczego akurat ten model?, Jakie walory spełnia żeby go polecać?:
kupujesz u bezpośredniego przedstawiciela Moretti.
produkt oparty na sprawdzonej konstrukcji
bardzo duża popularność części do silników FMI
- czy silnik jest tuningowany czy jest to tylko większy cylinder założony na silnik .?
Nie. Jest to fabryczna jednostka, która wszystkie elementy ma przystosowane do pojemności fabrycznej. Nie wymieniamy / podmieniamy żadnych cylindrów lub zestawów. Silniki sprzedawane są zgodnie z fabryczną pojemnością - tak, jak zostały wyprodukowane
- podmiana silnika w oryginalnej ramie z silnikiem poziomym 139FMB, FMH itd:
Otwory na śruby są znormalizowane. Przewody elektryczne są praktycznie tych samych kolorów .
Jeżeli modyfikujesz z pojemności 49cc na np 125 pamiętaj o dodatkowych elementach.
W przypadku samodzielnego montażu, zawsze służymy pomocą, a w szczególności sprawami związanymi z elektryką.
- w przypadku modyfikacji z 49cc na większą pojemność, proponujemy wymienić wszystko tj cewka WN, regulator napięcia, ewentualnie moduł zapłonowy.
Wszystkie nasze moduły są modułami odblokowanymi i zasilanymi prądem zmiennym ( AC ). Jeżeli posiadasz u siebie moduł zapłonowy zasilany z akumulatora ( DC ) zwany też "bateryjnym", koniecznie musisz zmienić go na nasz.
Jak sprawdzić? Jeżeli u ciebie z silnika wychodzi przewód czarno - czerwony oznacza to że zasilanie masz AC i powinieneś mieć iskrę po podłączeniu naszego silnika.
Możliwa do zmiany może być kostka regulatora napięcia, lub potrzeba zamiany przewodów w kostce, zastąpienie np konektorami itd.
Do każdego zestawu klient otrzymuje instrukcję podłączenia różnego rodzaju modułów, regulatorów które sprzedajemy, oraz rozpisanie przewodów do podłączenia - zarówno z silnika jaki i z dołączonych elementów.
Dokumentację tą wysyłamy tylko na maila i tylko dla klientów którzy zakupili u nas silnik.
- mam silnik na wtrysku. Czy podejdzie ?
Najprostsza zamiana dotyczy silników które nie są wyposażone we wtrysk, tylko gaźnik czy zwykły lub też elektroniczny. Jeżeli masz pojazd na wtrysku, to wygląda to mniej, więcej tak:
Jeśli zamieniasz 1 :1 czyli np 125 na 125cc to nic nie robisz. Natomiast jeżeli podmieniasz z np 49 na 125cc to proszę pamiętać że przechodzimy na gaźnik.
Zarazem zasada jest bardzo prosta.
Otrzymujesz od nas silnik który możesz odpalić na boku poza motocyklem. Dokładniej mówiąc możemy ci dostarczyć dodatkowe elementy ( często sprzedajemy już gotowe zestawy), które pozwolą ci go uruchomić "na krótko"..
Taki zestaw wkładasz do swojego pojazdu, podpinasz elektrykę ( nie jest to skomplikowane ), montujesz linkę gazu do gaźnika, łańcuch i to wszystko. No prawie, pozostaje jeszcze podłączenie regulatora, gaszenie motocykla itd - wyjaśnienia znajdziesz w naszej instrukcji
- co robić po uruchomieniu?
Klient dostaje kartę gwarancyjną gdzie wszystkie czynności są opisane. Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy
- czy potrafię sam zamontować silnik ?
Tego niestety nie potrafię ocenić, ani na to odpowiedzieć.
Jeżeli natomiast spełniasz któryś z tych warunków:
- nie mam żadnego klucza np nr 10, 13, 17 wkrętaka, kombinerek
- nie odróżniam klucza nasadowego od płaskiego
- nie potrafię przełożyć przewodów w kostce lub zagnieść wsuwkę na przewodzie
- co gorsza: nie chcę , wstydzę , mam problem, wolę wystawić jakieś negatywne opinie, wysłać bez sensu sms-a, email etc ponieważ nie potrafię dać sobie rady
..to proszę Cię zleć to serwisowi lub kup u innego sprzedawcy.
Tam może powiedzą ci to co chcesz usłyszeć, a potem..
Naprawdę to nie ma sensu. Chcielibyśmy, żeby klient był zadowolony, a nie że kolejna pozycja jest sprzedana
Nie pozbawiamy, ani nie ograniczamy ci tych praw. Pamiętaj że:
UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU - wymagany jest montaż przez serwis Barton Motors, Moretti lub inny który ma podpisaną umowę serwisową z w/w firmą- nie jest konieczne wtedy odsyłanie silnika do gwaranta, a ewentualne naprawy/regulacje wykona serwis. Ceny za montaż i za przeglądy ustala indywidualnie serwis.
Wymagane są też przeglądy gwarancyjne, które powinny być odnotowane w książce gwarancyjnej - książka dołączona jest do silnika
Nie ponosimy odpowiedzialności za samoistne przeróbki pojazdów i ewentualne konsekwencje wynikające z takich modyfikacji.
Gorąco zachęcamy do korzystania z serwisów lub warsztatów specjalizujących się w takich czynnościach
UWAGA! Ze względu na zaostrzone przepisy przewoźników, dostarczane silniki będą zalane bardzo małą ilością oleju..
DANE TECHNICZNE:
-
SILNIK 4-SUW, 1 CYLINDER CHŁODZONY POWIETRZEM
-
MOC ~8 kM/8,500obr/min
-
ROZRUCH ELEKTRYCZNY CDI, ORAZ NOŻNY
-
SKRZYNIA MANUALNA 4 BIEGOWA
-
POJEMNOŚĆ SILNIKA 110 cm3
-
CAŁOŚĆ FABRYCZNIE NOWA GOTOWA DO MONTAŻU