Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Części do Skuterów, ATV, Motocykli » SILNIKI do Skuterów ATV Motocykli » Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
  • MarBet - Marcin Pietroń
  • MarBet - Marcin Pietroń
  • E-mail:kontakt@superskuter.com.pl
  • Telefon501418970
  • Godziny działania sklepuUmożliwiamy zakup lub odbiór części na miejscu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Zamówienia / zapytania telefoniczne od Pn - Pt Zamówienia e -mail 7dni/24h
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30
Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30

Silnik 250cc do Motocykla ZS166FMM łańcuch rozrządu JUNAK Romet Zipp - GAŹNIK PZ30

Moretti

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 55,00 zł

Numer katalogowy: 04340+1895+3697+2823

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja Producenta 12 miesięcy

Cena: 2 349,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Akcesoria (12)
  • Recenzje produktu (0)

Witaj Motocyklisto !!!

Zamiennik silnika 125 na 250 !

Prezentujemy ci rewelacyjny silnik Moretti  o pojemności 250cc z pięciobiegową skrzynią motocyklową - 1-N-2-3-4-5 - na  łańcuchu rozrządu idealnie pasujący w miejsce silnika 125cc!!

Można go zastosować w najnowszych pojazdach w miejsce swojego poprzednika bez większych przeróbek.

Nie ma większego znaczenia czy zmieniasz go w pojeździe z 2007 czy 2022 roku, ale o tym za chwilę.

Jak zauważyłeś w naszej ofercie znajdują się w większości silniki firmy Moretti, oraz inne pochodne produkty które charakteryzują się bardzo dobrą jakością.

Firma cały czas się rozwija i gwarantuje nam dostęp do części zamiennych - niestety na rynku coraz częściej pojawiają się typowe "jednorazówki" które wypuszczane są na rynek w krótkich seriach, a co za tym idzie to brak części zamiennych

Sam silnik jest oparty na bardzo prostej konstrukcji, a zarazem bardzo wydajnej. Tutaj zastosowano rozrząd łańcuszkowy, znany z modeli np Hondy CB250
Chłodzony jest powietrzem obiegowym ( AC ).
Czasami się zdarza że klienci obawiają się słabego odprowadzania ciepła, tutaj nic mylnego. Duże ożebrowanie silnika plus wydajna pompa olejowa powodują że ciepło jest idealnie odprowadzane. Bardzo rzadko zdarza się awaria zatarcia silnika z powodu jego przegrzania.

 

Poniżej zestawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania  :

  • Dlaczego akurat ten model?, Jakie walory spełnia żeby go polecać?:

- kupujesz u bezpośredniego przedstawiciela Moretti.

- produkt oparty na sprawdzonej konstrukcji

- dostęp do części zamiennych. Nawet gdyby w naszej firmie nie było jakiekolwiek części, popularne oryginalne ( żadne klony ) silniki 156 FMI, 167FMM, FMI Shineray 250AC, Bashan 250 etc zbudowane są na takich podzespołach.

  • czy silnik jest tuningowany czy jest  to tylko większy cylinder założony na silnik .?

Nie. Jest to fabryczna jednostka, która wszystkie elementy ma przystosowane do pojemności fabrycznej. Nie wymieniamy / podmieniamy żadnych cylindrów lub zestawów. Silniki sprzedawane są zgodnie z fabryczną pojemnością - tak, jak zostały wyprodukowane

  •  podmiana silnika w oryginalnej ramie z silnikiem pionowym:

Najczęściej tak. To słowo "najczęściej " pojawia się gdy mamy do czynienia z chińczykami Romet, Junak, Barton Zipp  etc.- tu nie spotkamy raczej większych  problemów.
Otwory na śruby są znormalizowane. Przewody elektryczne są praktycznie tych samych kolorów .

Większe problemy możemy spotkać montując go np. do pojazdów firm Keeway, Dealim itd ( Taiwan ).
Mocowania z zasady pasują, natomiast mogą wystąpić przesunięcia w osi.Dlatego warto przed zakupem zmierzyć u siebie długość wałka zdawczego, która pozwoli nam dokonać trochę korekty.
Jeżeli modyfikujesz z pojemności 49cc na np 125 pamiętaj o zmianie tłumika - poprzedni ci nie podejdzie.

W przypadku samodzielnego montażu, zawsze służymy pomocą, a w szczególności sprawami związanymi z elektryką.

  •  podłączenia elektryczne


- w przypadku modyfikacji z 49cc na większą pojemność, proponujemy wymienić wszystko tj cewka WN, moduł zapłonowy, regulator napięcia, przekaźnik rozrusznika.Możliwe do zmiany mogą być kostki modułu zapłonowego, kostka regulatora napięcia. Może wystąpić potrzeba zamiany przewodów w kostce, zastąpienie np konektorami itd.

Do każdego zestawu dołączamy krótką instrukcję montowania takiego silnika na przykładzie modelu Romet Zetka 125. Dodatkowo klient otrzymuje też, instrukcję podłączenia różnego rodzaju modułów, regulatorów które sprzedajemy, oraz rozpisanie przewodów do podłączenia - zarówno z silnika jaki i z dołączonych elementów. Dokumentację tą wysyłamy tylko na maila i tylko dla klientów którzy zakupili u nas silnik.

Istnieje także możliwość montażu do ram z silnikami leżącymi bez większych przeróbek - proponuję posłużyć się rysunkiem technicznym z wymiarami naszego silnika który tu zamieściliśmy 

  • mam silnik na wtrysku. Czy podejdzie ?


Najprostsza zamiana dotyczy silników które nie są wyposażone we wtrysk, tylko gaźnik czy zwykły lub też elektroniczny. Jeżeli masz pojazd na wtrysku, to wygląda to mniej, więcej tak:
Jeśli zamieniasz 1 :1 czyli np 125  na 125cc to nic nie robisz. Natomiast jeżeli podmieniasz z np 125 na 250cc to proszę pamiętać że przechodzimy na gaźnik.
Zarazem zasada jest bardzo prosta.
Otrzymujesz od nas silnik który możesz odpalić na boku poza motocyklem. Dokładniej mówiąc możemy ci dostarczyć dodatkowe elementy ( często sprzedajemy już gotowe zestawy), które pozwolą ci go uruchomić "na krótko"..
Taki zestaw wkładasz do swojego pojazdu, podpinasz elektrykę ( nie jest to skomplikowane ),  montujesz linkę gazu do gaźnika, łańcuch i to wszystko. No prawie, pozostaje jeszcze podłączenie regulatora, gaszenie motocykla itd - wyjaśnienia znajdziesz w naszej instrukcji

 
  •  co robić po uruchomieniu?


Klient dostaje kartę gwarancyjną gdzie wszystkie czynności są opisane. Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy
 

  •  czy potrafię sam zamontować silnik ?


Tego niestety nie potrafię ocenić, ani na to odpowiedzieć.
Jeżeli natomiast spełniasz któryś z tych warunków:

- nie mam żadnego klucza np nr 10, 13, 17 wkrętaka, kombinerek

- nie odróżniam klucza nasadowego od płaskiego

- nie potrafię przełożyć przewodów w kostce lub zagnieść wsuwkę na przewodzie

- co gorsza: nie chcę , wstydzę , mam problem, wolę wystawić jakieś negatywne opinie, wysłać bez sensu sms-a, email etc ponieważ nie potrafię dać sobie rady

..to proszę Cię zleć to serwisowi lub kup u innego sprzedawcy.

Tam może powiedzą ci to co chcesz usłyszeć, a potem..
Naprawdę to nie ma sensu. Chcielibyśmy, żeby klient był zadowolony, a nie że kolejna pozycja jest sprzedana

 

  • co z gwarancją ?

Nie pozbawiamy, ani nie ograniczamy ci tych praw. Pamiętaj że:

UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU - wymagany jest montaż przez serwis Barton Motors, Moretti lub inny który ma podpisaną umowę serwisową z w/w firmą- nie jest konieczne wtedy odsyłanie silnika do gwaranta, a ewentualne naprawy/regulacje wykona serwis. Ceny za montaż i za przeglądy ustala indywidualnie serwis.
Wymagane są też przeglądy gwarancyjne, które powinny być odnotowane w książce gwarancyjnej - książka dołączona jest do silnika


Możliwe zastosowania w pojazdach 50 125cc:
​ROMET ZETKA, ASTON, CRS, TZR YANKEE XCROSS GSR i wiele innych na ramach pionowych i poziomych
.

Nie ponosimy odpowiedzialności za samoistne przeróbki pojazdów i ewentualne konsekwencje wynikające z takich modyfikacji.
Gorąco zachęcamy do korzystania z serwisów lub warsztatów specjalizujących się w takich czynnościach



Na cylindrach brak nabitej pojemności  :)


- kompletny silnik z dźwignią zmiany biegów i kopką
- metalowy króciec ssący i obejmy do montażu gaźnika - można zastosować inny gaźnik
- oryginalny gaźnik z przyśpieszaczem Moretti PZ - 30mm
- dodatkowy króciec ssący 30mm do montażu gaźnika PZ30
- linka gazu z rozdzielaczem która obsłuży nam pompkę w gaźniku.

Często pojawia się pytanie dlaczego ten gaźnik i co chodzi z tą pompką ?

Gaźnik zwany wielokrotnie gaźnikiem z pompką, gaźnikiem z przyśpieszaczem, a nawet spotkaliśmy się z nazwą gaźnik z wtryskiem :). Ta "magiczna" pompka znajduje się w komorze gaźnik i podczas ruchów manetką powoduje nam coś w rodzaju wrzucenie paliwa do dyszy głównej, dlatego potrzebujemy tutaj specjalnej linki gazu z rozdzielaczem ( do manetki wchodzi jedna, z rozdzielacza wychodzą dwie : na iglicę i na pompkę ).
Co to daje... tak naprawdę przy normalnej jeździe nic. Jeżeli stopniowo, delikatnie odkręcamy manetkę wszystko jest ok pompka nic nie wprowadza. Zaletę jej poznamy gdy często operujemy manetką np jazd cross, enduro. Silnik nie będzie czekał na reakcje manetki/przepustnicy. "pompując" manetką na dyszę bedzię szło cały czas paliwo, a silnik nie będzie dostawać "muła" i nie nie będzie sie przyduszać.
 

DANE TECHNICZNE SILNIKA:

  • Silnik 4-suw, chłodzony powietrzem
  • Rozrząd - łańcuch
  • DŁUGOŚĆ WAŁKA ZDAWCZEGO WYNOSI 29mm
  • Oznaczenie fabryczne ZS166FMM ( odpowiednik FMI, FMK )
  • MOC 22 KM/9000obr/min
  • Smarowanie olejowe
  • Sprzęgło wielo tarczowe w kąpieli olejowej
  • Wyjście na wskaźnik biegów
  • Zapłon elektroniczny CDI i nożny
  • Skrzynia manualna, motocyklowa 5 biegowa 1-0-2-3-4-5

 

Możliwe zastosowanie:

ROMET Z125, K125, ZK125, CRS 125, OGAR CAFFE 125, ARROW FLY 125, K125, ADV 125, R125, JUNAK 122, 122RS, 122 SPORT, 126, BARTON N 125, TZ 125 ZIPP RAVEN 125, ZV125, PRO RS 125, MANIC, BENZER XCROSS 125, ASTON 125 I INNE.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Naszej Polityce Prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu