Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Części do Skuterów, ATV, Motocykli » SILNIKI do Skuterów ATV Motocykli » SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ
  • MarBet - Marcin Pietroń
  • MarBet - Marcin Pietroń
  • E-mail:kontakt@superskuter.com.pl
  • Telefon501418970
  • Godziny działania sklepuUmożliwiamy zakup lub odbiór części na miejscu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Zamówienia / zapytania telefoniczne od Pn - Pt Zamówienia e -mail 7dni/24h
SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZSILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZSILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZSILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZSILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ
SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ
SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ
SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ
SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ
SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ

SILNIK 250cc MOTOCYKL ATV BASHAN ROMET SHINERAY WODA CIECZ

Moretti

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 55,00 zł

Numer katalogowy: 04174

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 2 650,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Oryginalny silnik BASHAN 250  !!!

Chcemy ci zaprezentować rewelacyjny silnik Moretti  o pojemności 250cc z chłodzony cieczą który znalazł zastosowanie w ATV BASHAN.
Od wielu lat produkowana i znana jednostka która jest montowana także w wielu "klonach" popularnego quada Bashan. Mokre sprzęgło zespolone z czterobiegową skrzynią i biegiem stecznym, pozwalają generować moc ponad 20KM !
Dzięki chłodzeniu płaszczem wodnym jest jednostką trudną do uszkodzenia, zatarcia itd. Sama budowa, rozrząd wykonany na popychaczach pozwala na używanie tego silnika w trudnych warunkach.  Oryginalnie zalany olejem MOTUL 5100  

Jak zauważyłeś w naszej ofercie znajdują się w większości silniki Moretti które charakteryzują się bardzo dobrą jakością. Firma cały czas się rozwija i gwarantuje nam dostęp do części zamiennych - nie są to typowe "jednorazówki" które wypuszczane są na rynek w krótkich seriach.

U nasz masz pewność że kupujesz produkt ORYGINALNY !! - ze wsparciem gwarancyjny

W zestawie otrzymasz od nas kompletny silnik zalany olejem gotowy do uruchomienia.

W skład zestawu wchodzi:

  • kompletny silnik z rozrusznikiem
  • zębatka zdawcza z pokrywą łańcucha
  • dźwignia zmiany biegów
  • niezbędne uszczelki i śruby
  • króciec ssący
Jeżeli potrzebujesz dodatkowego wyposażenia typu:
- moduł zapłonowy do tego silnika wraz np z kostką do podłączenia
- przekaźnika pod wyższe obciążenie prądowe
- świecy, uszczelki wydechu
- regulatora itd

To znajdziesz to w pozostałych ofertach

Poniżej zestawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania  :

  • Dlaczego akurat ten model?, Jakie walory spełnia żeby go polecać?:

- kupujesz u bezpośredniego przedstawiciela Moretti.

- produkt oparty na sprawdzonej konstrukcji

- dostęp do części zamiennych. Nawet gdyby w naszej firmie nie było jakiekolwiek części, popularne oryginalne ( żadne klony ) silniki 167FMM, FMI Shineray 250AC, Bashan 250 etc zbudowane są na takich podzespołach.

  • czy silnik jest tuningowany czy jest  to tylko większy cylinder założony na silnik .?

Nie. Jest to fabryczna jednostka, która wszystkie elementy ma przystosowane do pojemności fabrycznej. Nie wymieniamy / podmieniamy żadnych cylindrów lub zestawów. Silniki sprzedawane są zgodnie z fabryczną pojemnością - tak, jak zostały wyprodukowane

  •  podmiana silnika w oryginalnej ramie z silnikiem pionowym:
Przy zmianie z 200 na 250 lub 250 na 250 nie spotkaliśmy większych utrudnień

W przypadku samodzielnego montażu, zawsze służymy pomocą, a w szczególności sprawami związanymi z elektryką.

  •  podłączenia elektryczne



Do każdego zestawu dołączamy instrukcję podłączenia różnego rodzaju modułów, regulatorów które sprzedajemy, oraz rozpisanie przewodów do podłączenia - zarówno z silnika jaki i z dołączonych elementów. Dokumentację tą wysyłamy tylko na maila i tylko dla klientów którzy zakupili u nas silnik.
 

  • mam silnik na wtrysku. Czy podejdzie ?


Najprostsza zamiana dotyczy silników które nie są wyposażone we wtrysk, tylko gaźnik czy zwykły lub też elektroniczny. Jeżeli masz pojazd na wtrysku, to wygląda to mniej, więcej tak:
Jeśli zamieniasz 1 :1 czyli np 125  na 125cc to nic nie robisz. Natomiast jeżeli podmieniasz z np 125 na 250cc to proszę pamiętać że przechodzimy na gaźnik.
Zarazem zasada jest bardzo prosta.
Otrzymujesz od nas silnik który możesz odpalić na boku poza motocyklem. Dokładniej mówiąc możemy ci dostarczyć dodatkowe elementy ( często sprzedajemy już gotowe zestawy), które pozwolą ci go uruchomić "na krótko"..
Taki zestaw wkładasz do swojego pojazdu, podpinasz elektrykę ( nie jest to skomplikowane ),  montujesz linkę gazu do gaźnika, łańcuch i to wszystko. No prawie, pozostaje jeszcze podłączenie regulatora, gaszenie motocykla itd - wyjaśnienia znajdziesz w naszej instrukcji

 
  •  co robić po uruchomieniu?


Klient dostaje kartę gwarancyjną gdzie wszystkie czynności są opisane. Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy
 

  •  czy potrafię sam zamontować silnik ?


Tego niestety nie potrafię ocenić, ani na to odpowiedzieć.
Jeżeli natomiast spełniasz któryś z tych warunków:

- nie mam żadnego klucza np nr 10, 13, 17 wkrętaka, kombinerek

- nie odróżniam klucza nasadowego od płaskiego

- nie potrafię przełożyć przewodów w kostce lub zagnieść wsuwkę na przewodzie

- co gorsza: nie chcę , wstydzę , mam problem, wolę wystawić jakieś negatywne opinie, wysłać bez sensu sms-a, email etc ponieważ nie potrafię dać sobie rady

..to proszę Cię zleć to serwisowi lub kup u innego sprzedawcy.

Tam może powiedzą ci to co chcesz usłyszeć, a potem..
Naprawdę to nie ma sensu. Chcielibyśmy, żeby klient był zadowolony, a nie że kolejna pozycja jest sprzedana

 

  • co z gwarancją ?

Nie pozbawiamy, ani nie ograniczamy ci tych praw. Pamiętaj że:

UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU - wymagany jest montaż przez serwis Barton Motors, Moretti lub inny który ma podpisaną umowę serwisową z w/w firmą- nie jest konieczne wtedy odsyłanie silnika do gwaranta, a ewentualne naprawy/regulacje wykona serwis. Ceny za montaż i za przeglądy ustala indywidualnie serwis.
Wymagane są też przeglądy gwarancyjne, które powinny być odnotowane w książce gwarancyjnej - książka dołączona jest do silnika


Możliwe zastosowania w pojazdach 50 125cc:
​ROMET ZETKA, ASTON, CRS, TZR YANKEE XCROSS GSR i wiele innych na ramach pionowych i poziomych
.

Nie ponosimy odpowiedzialności za samoistne przeróbki pojazdów i ewentualne konsekwencje wynikające z takich modyfikacji.
Gorąco zachęcamy do korzystania z serwisów lub warsztatów specjalizujących się w takich czynnościach

Bazując na naszym doświadczeniu, w zakładce "Akcesoria"  proponujemy dobór niezbędnych części w celu dokonania zmian pojemności lub migracji z wtrysku na gaźnik. 

 

DANE TECHNICZNE SILNIKA:

-SILNIK 4-SUW, 1 CYLINDER CHŁODZONY CIECZĄ

-MOC PONAD 20 KM/9000obr/min

-ROZRUCH ELEKTRYCZNY CDI

-SKRZYNIA MANUALNA 5 BIEGOWA R-0-1-2-3-4
- SPRZĘGŁO W KĄPIELI OLEJOWEJ

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Naszej Polityce Prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu